Guanti biodegradabili usati per l'inseminazione artificiale

Guanti biodegradabili usati per l'inseminazione artificiale (1)
Guanti biodegradabili usati per l'inseminazione artificiale (2)

Inseminazione artificiale (IA)in u vacche hè un metudu di ripruduzzione in u quale u semen cullucatu da un toru pruvucatu per esse fertili hè dipositu manualmente in l'utru di una vacca.A prucedura ùn solu migliurà a migliurà genetica, ma migliurà l'efficienza riproduttiva.Assicureghja ancu l'usu efficiente di tori geneticamente superiori.

L'allevu naturali hè u prucessu per quale un toru s'accoppia cù una vacca per pruduce un vitellu.U toru deve esse fertili è capace di serve una quantità di vacche per ottene una produzzione ottima.

Ci hè parechji vantaghji à aduprà AI in u vostru funziunamentu vacche bovine.Per principià,
semen di bona qualità da i toru geneticamente superiore hè accessibile à una frazzioni di u prezzu
di un toru di bona qualità.Una paglia di semen, per esempiu, custarà in a regione di R100 à R250, mentre chì un toru di bona qualità custarà un minimu di R20 000. A spesa di tori superiori spessu oblige a maiò parte di l'agricultori cumunali à cumprà boni cun genetica inferjuri è di solitu. senza prestazioni o record di salute.

L'usu di l'AI assicura ancu chì più vitelli nascenu in un periodu specificu, facilitendu a gestione.In cuntrastu, l'allevu naturali in i sistemi cumunali si faci in tuttu l'annu, chì face a gestione più sgradu, accumpagnata da u fattu chì a dispunibilità di risorse di alimentazione varieghja durante l'annu.

Campione di u mondu's guanti lunghi biodegradabili sò usati per l'operazione AI, senza dannu à l'animali, aiutanu à migliurà a rata di successu è prutegge a sicura di l'agricultore.


Tempu di post: 19-mar-2023